Tiden barar rullar iväg

Det har hänt lite här hemma. Tindra har lärt sig att komma framåt, fast hon förstår inte riktigt att man kan ta sig dit man vill. Igår var jag hos min barndoms kompis, hon ska ha en bebis i april, det är ju inte så att man kan bli lite sugen på en till... Tindra har varit hopplös nu i två dagar, hon har inte sovit mera än 2 timmar på hela dagen... Har inte kunnat göra nått, hon är lite gnällig också... Vet inte vad d är...

Imon ska jag o svärmor in till Plantagen och kolla. Jag tänkte handla samtidigt, få passa på medans man är i stan. Ska kolla lite på bokrean. Jag har just nu blivit en som läser och läser. Och sen så vill jag en massa böcker. Just nu läser jag en bok av Lotta Thell, hon skriver bra böcker...

nähä nu ska jag spela tv-spel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0