Stan med syrran

Igår var jag på stan med syrran och Tindra. Men jag shoppade bara en scafts för 30 kr. Billigt... Sen åkter jag och handlade mat... Mindre roligt... Mattias köpte sig ett xbok igår och Tuva tjatar om att få spela hela tiden. Hon ringde Mattias på jobbet och sa att han skulle komma hem och sätta igång spelet. Men hon få snällt vänta tills ikväll. =)

Tuva var på bio igår med gammelmormor, det blev mamma mu och kråkan. Hon hade varit snäll och kollat på hela filmen. Skit bra för att vara Tuva. Så det blir nog fler bio för hennes del.

Idag går det i städningens tecken, som vanligt.. Just nu lyssnar jag på Mia Törnbloms bok, "Så dumt". Verkar bra. Har bara lyssnat på en skiva. Annars är det lugnt här idag. Till lunch ska jag göra pannkakstårta. Få se om Tuva vill äta. En kompis kommer och ska också smaka på min pannkakstårta. Hoppas hon gillar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0