Snö och åter snö

Bara den få ligga kvar ett tag nu. Tycker inte om slasket som kommer efter snön när den börja och smälta.
Idag fast det snöade så gick vi till dagis och sen gick jag och min kompis en runda med minstingarna och som sov gott i vagnen. Medans vi gick i snörusket. Jag sa till Mattias igår att han skulle ge min mobil så jag kunde ställa klcokan, men han skulle göra d nä han gick till jobbet men det glömde han. Så jag rusade upp och då var klockan 8, vid halv 9 går vi. Så det blev lite snabba ryck här hemma. Men inte lika snabbt som hemma hos dig Helena. =)

Jag på jakt efter en bra mp3 som är bra och har fm radio i. Jag ska använda mp3:n till att lyssna på böcker som man kan ladda ner och för in i mp3:n, men det finns ju en upp sjö av såna. Hittade en på ginza på 4 gb för 400kr men ingen radio. Det är ju inget måste i men bra... den jag har nu är bara på 256mb och det är ju ingenting (har haft den i 4 år). Den ska ju inte vara dyr, vill ju ha en som är billig... Det är mycket man vill ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0