Plantagen..

Idag öppnar Plantagen, ska in med svärmor och sen ska jag handla på Maxi... Hoppas jag hittar några fina blommor och att det är billigt.. Behöver lite upp piffing här... eller andra blommor iaf... =)

Idag har jag som alla andra dagar varit ute och gått.. Det är skönt ute, men hade varit skönare om solen hade varit framme... Den var framme en stund men sen kom molnen... Idag ska jag bädda rent i sängen och städa (plocka) som alltid... Förstår inte varför d blir så stökigt??!!! Ska snart bege mig till stor staden (Kalmar)....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hur var det på plantagen..är det värt ett besök?

2009-02-26 @ 17:54:56
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0