Onsdag...

Idag har jag och Tindra varit på fika med några från föräldragruppen... Det blev inte så mycket skvaller som jag trodde.. Vi har inte träffats sen i början på december, barnen hade växt jätte mycket och en kunde nästan "gå", fast hon är ju snart 1 år... Vad kallt det har varit idag..

Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev, Tindra är lite snorig och Tuva är som vanligt, trotsig. Hon har fått för sig att hon inte ska lägga sig på kvällarna.. Men vill hon inte och vi säger till henne så blir det liv i luckan, bara till att ta henne under armen och gå ner med henne, hon somnar på 2 röda... Det har kommit ännu mera snö.. Isgata är d på gåvägarna.. Mindre roligt.. Men jag hoppas att våren kommer snart. Vill ha VÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0