Ojojoj

vad tiden bara rinner iväg... Det är snart 1 vecka sedan jag skrev här... Det har hänt lite sen sist.. Vi har satt upp ett nytt fönster i köket. lr vi har inte gjort d utan Mattias men jag har hjälpt honom... Det blev mycket bättre och ljusare... Bilder kommer upp så småning om...

     

Igår var jag och en kompis på köpstan, det blev lite shopping till Tindra-bus. Hon fick 3 body, 1 par byxor, 1 tröja och 1 par strumpbyxor. Så nu klarar hon sig ett tag..

Idag var jag på ikea med svärmor, men innan vi åkte dit så hoppade vi in på köpstan, köpte en större overal till Tindra, hon växer så det knakar... Det blev en rosa fleece overal från kappahl. Vi gick igenom Lindex, H&M och Kapp Ahl och det var bara Kapp Ahl som hade overaller, lite dåligt tycker jag...

Nähä nu få jag ta tag i städningen igen. Tog en liten paus...

Kommentarer
Postat av: Helena

Så fint ni får det=)

2009-02-06 @ 12:24:04
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0