Nu har d sprungit iväg igen

Nu är det alltså tisdag, vart tar dagarna vägen??!!!!

Det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna. Min syster har varit här igår och idag har vi varit hos gammelmormor hela dagen. Fick mat och fika, skit bra.

Imon ska Tindra på hjärt undersökning. Hon hade två blåsljud på hjärtat när hon föddes, vi var där på kontroll när hon var två månader och sen skulle hon dit vid fyra månader, men vi fick ingen kallelse så jag ringde. Några dagar senare kom d ett brav med en tid, så imon är det dags. Vi ska vara där inne 9:15 för vikt, längd och EKG. Jag säger bara lycka till och få lilla Tindra att ligga stilla. Hon är rätt rörlig av sig... Men det går nog vägen.

Sen efter det ska jag bara in på maxi och handla lite. Vidare till en kompis som vi ska hälsa på. Ska bli kul och ses... Var ett tag sedan.. Få ta Tindra nu, hon skricker för full hals..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0