Jaha

man vet ju inte vad man har sagt eller skrivit. Men här har det inte hänt så mycket. Igår rakade mattias sig, så nu har jan 9 mm på huvudet, han passar i det. Vi ska köpa oss en rakmaskin, vi sparar ju dom pengarna på klippning. Jag kan ju desto mera göra med mitt hår.. hihihi¨

  
     Innan                                       Efter

Idag har jag sålt Tuvas vagn så nu har vi bara tindras nya vagn. Man fick lite klirr i kassan, få väl köpa lite mat för dom pengarna. Fast jag skulle vilja köpa lite kläder till TIndra.. Såg att hon hade bara 2 body i 74. Kan ju inte bara har 2 body och 7 byxor... Måste ju köpa nytt... =) Ska åka till köpstanden på onsdag och handla lite... Ikväll ska vi på kalas. Så nu ska jag lägga Tindra i vagnen, hon är skit trött nu och man vill ju ha en lite pigg tjej på kalaset..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0