Helg

Idag händer det inte så mö... Ska ta d lugnt några timmar till sen ska vi göra oss iordning och bege oss till ett par kompisar och ha d mysigt där med barnen..

Igår stukade jag mina fingrar. Jag tror d är en stukning, det stramar så i mitt högra långringer och ringfingret. Blev så arg på Tuva så jag tog fönsterputs flaskan och drämde den i golvet samtidigt så slog jag ner mina fingrar i låret, fy f*n vad d gjorde ont och sen så svumnade fingrarna upp och nu kan jag inte räta ut dom förrän d gör ont. Tessan: nu fattar jag att du hade ont i fingret.... =)

Mattias ringde från jobbet igår, han hade varit på akuten. Dom river väggar på hans jobb och på den väggen att det en struv, men det var inte spetsen på sktuven utan "huvudet" som han hade fått in i armen. Han sa att han såg nått gult och blått i armen. Han hade sätt senan och blodådran. Sköterskan tejpade fast hon ville igentligen sy men det ska en läkare göra och Mattias orkade inte sitta och vänta så hon tejpade igen d. Med ser bra ut.. Mattias tycker inte så mycket om sjukhus, han ville igentligen inte åka men hans arbetsledare sa att dom skulle åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0