Varför????

Varför kan inte allt funka??!!! Det blev fel med mig lön för oktober månad så jag ska få den idag, men inga pengar på kontot ÄN... Och vi har räkningar att betala. Får väl ringa igen till lönekontoret och skälla på dom. Hade gärna velat ha dom nu så jag kan åka och handla mat och resten av julklapparna så det är gjort och att man inte behöver lägga mer energi på d...

jag tog svininfluensavaccinet i tisdags, fick bara lite ont i armen men ingen annan symptom. Skönt. Min arbetskamrat hon känner sig inte alls bra, hon är inte lika stark som jag.. hahahhaaha...

Ikväll ska vi åka till ett par, barnen ska få leka av sig lite. =) Nu är jag leidg i helgen sen på måndag börjar jag på den nya avdelningen. GUD så kul!! ad jag har längtat till denna dag. Ni som jobbar denna helg, stå ut snart är vi där!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!! Nä nu få man väl gå upp ur sängen och ringa lönekontoret och höra om man få några pengar idag lr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0