Så bra

Jag har suttit och läst nu i snart 3½ dagar, en sån hilma bra bok. På 3½ dagar har jag läst 415 sidor och gråtit några skvättar =) Jag läste Stephanie Meyers bok "Om jag kunde drömma". Den rekommendera jag er att läsa. Helena du kan få låna den om du vill =)

Imåndags så började jag på den nya avdelningen. Det gick bra men det blev lite oroligt. Blir nog bra när man har kommit in i det. Jobbade igår med, man blir så himla trött psykist. Somnar ju ovaggat =)

Idag åker min kära man till Kisa och kommer hem på måndag =( Så nu är man gräsänka.
Imon ska Tuva lussa på dagis så det blir en tidigt och långa dag imon. Min pappa kommer hit och ska tapetsera den sista delen av köket som ALDRIG annars kommer bli gjord och sen på kvällen ska jag på julbord med jobbet, så pappa ska passa barnen. Det går nog bra, gjorde det sist iaf. Annars så händer det inte så mycket här =) Eller händer saker det det gör d med två barn =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Sen ska du ju julshoppa med mig oxå ;)

2009-12-10 @ 14:33:33
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Jag har också läst den boken och håller med dig om att den är bra=). Just nu håller jag på med Camilla Läckberg: "sjöjungfrun"

2009-12-28 @ 21:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0