Ny mobil???

Min lilla syster ringde igår och frågade om jag skulle sälja min mobil. Vad säger man då?? Varför inte!!! Så nu sitter jag och kolla på lite mobiler. Men man kan ju inte bestämma sig =) jag skulle jätte gärna vilja en Iphone men den kostar alldeles för mycket, jag väljer mella två en sony ericsson w995 och en samsung S8300 ultra touch platinu red. Dom kostar lika mycket ungefär det skiljer 100 kr på dom. Vad tycker du Helena????

Igår var i på köpstan och handlade mat och det råkade komma ner en kjol och en kofta till mig i kassarna =) Lånade lite pengar a min man =) får inte mina förrän den 11 dec. Blir man arg??? Först ringde jag till en på lönekontoret men hon sa inte varför pengarna dröjer 1 vecka till. Jag ringde en gång till, till en annan och hon sas varför. Dom jobbar typ olika fast på samma ställe. Jag blev så arg att jag grät.

i skulle till ett par kompisar igår kväll men deras barn var sjuka =( man ses ju inte så mycket nu när man jobbar och hon går i skolan. Men vi planerade in en ny dag, i januari. =) Ikäll ska vi på dop, förstår inte varför dom lägger ett dop en lördagskväll. Få se om det bara är dop, kanske d blir bröllop. Åter kommer om det blev bröllop.

Tråkigt väder idag, ska till jobbet och hämta nått kuver som dom hade till mig


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag vet inget om telefonerna, men till utseendet & pga att det är toutch hade jag nog valt samsung..men som sagt jag har inte alls läst på om hur de funkar osv.

2009-12-06 @ 11:41:47
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Min bror var nyss här hemma & han hade sony ericson w995 & han rekommenderade att du skulle köpa den.

Han byter mobiler stup i kvarten men denna gillade han..

2009-12-06 @ 18:34:20
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0