Måste bara

få ur mig detta. Jag har känt en person i 15 år och som jag betraktar som en bror för mig, har alltid önskat mig en bror som beskyddar mig och bryr sig om mig. En som retas lite men ändå bryr sig om hur det går för en.

Jag vet inte vad som har hänt men kontakten har liksom försvunnit lite, vi har barn i samma ålder varför inte utnytja det?? Umgås så barnen kan leka tillsammans och ha kul när dom blir lite äldre? Vi har bjudit er på dopet och bröllopet och jag vet att du har försöka verkligen att komma när vi skulle gifta oss men du kunde inte styra om utbildningen. Jag vet det!!!! Men sen har vi frågat om ni vill komma hit och grilla men ni ha haft andra planer, verkar som ni inte vill träffa oss. Har VI gjort er nått????? Allt har bara blivit lustigt. Vi har snart inte sätts på 1 år. Eller jo när du fixade våran bil men då var jag inte med.
Jag saknar dig iaf, tror att Mattias gör det med.
Jag hade velat fråga dig allt detta med det har inte funnits något tillfälle för det.

Hoppas att du förlåter mig om vi ha gort nått. Vi är inte guds bästa barn på att ringa heller.
Låg och tänkte på det nu ikväll men det är ju som sagt sent att ringa en lördags kväll 23:50. =)

Förlåt mig än en gång!!!!!!! Miss you Brossan.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Det är så tråkigt när man tappar kontakten med varandra. Känner att jag är lite dålig på att höra av mig till dig så jag fick mig en tankeställare nu när jag läste ditt inlägg. Du har inte gjort mig något iaf, det är bara jag som är dålig på att lyfta luren och klicka på mobilen...

2009-12-28 @ 21:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0