Måndag 21/12

Då var det 3 dagar kvar till julafton. Varför ska tiden gå så fort??? Hoppas bara snön få ligga kvar tills julafton.

Idag ska vi städa eller plocka undan iaf. Min pappa kommer idag och ska lämna julklappar till barnen, min lilla syster ska köpa min mobil, så jag få låna pappas så länge tills jag har sparat ihop till en ny mobil. Har nog bestämt mig för en sony ericson w995.

Ikväll kommer barnens farmor och farfar och lämnar paket dom med.
Idag fyller min mamma år. Var på kalas igår kväll. Hon ska till Ronneby Brunn och ha en mysig dag och så ska dom sova över där. Kul för dom!!!!

Nä det är väl bara till att sätta igång, vet ju aldrig när pappa kommer. Måste ner till apoteket också, hämta ut smårtlindrande till Findus. Är inte sugen på det alls, det är ju kallt ute. Tänkte passa på när pappa är här så slipper jag dra ut båda barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0