Äntligen klar

Nu är jag klar med julklapparna till barnen och deras kusiner.

Dagen började med lucia firande på dagis kl 07:00. Klockan ringde kl 05:45. Men vi kom inte upp förrän 6. =) Vi är rätt morgontrötta av oss. Barnens farmor sov över här, hon skulle med och kolla på luciafirandet på dagis. När det var klart så åkte vi hem till farmor en stund innan vi skulle träffa Helena och Lova på köpstan. Innan vi träffade dom så handlade vi mat. Jag har handlat klart alla julklappar NU!!!!! Äntligen. Kanske köper fler julklappar få se. Köpte kläder till barnen som dom kan ha på julafton också, så nu slipper man tänka på allt som har kring julen att göra. =)

Snart ska Tuva och jag äta nudlar. Min pappa kommer vid 16:00. Han ska tapetsera klart i köket. Ikväll ska jag på julbord med jobbet. Längtar lite tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0