Ännu en ny

dag och en ny vecka. Bara 10 dagar kvar till julafton, hoppas vi få lite snö tills dess. kanske man få lite julstämning.

Igår var vi hos en "släkting" och julpyntade, jag gjorde en krans som man kan sätta på dörren. Men jag får inte upp den, så det blir en ännu en grej Mattias få fixa. Visst är man händig??? hahahahaha.
Vi var hemma runt 17. Och sen somnade barnen vid 20. Jag har blivit rätt kvällspigg, har lagt mig nu två dagar i rad kl 00:00. Vet inte vad det är med mig. Men på torsdag lär jag vara rätt trött ska jobba 4 kvällar på raken med dementa. Somnar ovaggat på torsdag. Sen var det helg igen, jag hinner inte med tiden längre. Snart är barnen så pass stora att dom flyttar hemifrån.

jag bäddade rent idag och jag vet inte hur många gånger man säger till barnen att gå bort från sängen nu när jag ska fixa detta. Men dom lyssnar inte så Tuva trillade ner för sängen med ryggen före. Det kommer att bli ett jätte stort blåmärke. Stackarn!!!!! Men det måste hända nått innan dom lyssnar.

Om 1½ timme kommer min älskling hem, han har varit borta sen i torsdags. Så nu ska jag göra lite fint här hemma så han känner sig välkommen..... hahahahaha vad snäll jag är!!!! Fast det visste jag redan!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0