2:a advent

Det ble bara dop igår!!!!

Jag blir lite trött på mig själv, jag har köpte en jeanskjol. Det är överflöd med fett som väller över och snart är det jul. Man vill ju se snygg ut och känna sig snygg. Så NU J*VLAR ska jag fixar det, är två veckor kvar till jul. Jag klarade ju det sist varför gör jag inte det nu??? Min promenadkompis åker till finland på onsdag så jag få glatt gå runt guldfåglen själv =) eller så går jag min lilla runda men det blir helt lustigt när jag ska lämna Tuva. Då måste jag lämna henne först och sen köra hem och sätta Tindra i vagnen och sen gå min runda på 4,2 km. Det lät lite krångligt. Jag få ta fram min mp3 och sen snällt gå runt guldfåglen SJÄLV =)

Idag händer det inte så mycket. Mattias jagar och jag plockar här hemma. snällt fördelat va???!!!!

Imon är det den 7 december och vad betyder det?? Jo jag byter avdelning!!!!!!!!!!!!! ÄNTLIGEN. Tänk på mig imon, jag jobbar 15:30-21:30......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0