Vankas kalas...

Tuvas och Tindras kusin fyllde 9 år.. Herregud vart har tiden tagit vägen.. När jag träffade henne första gången så hade hon precis fyllt 2år.. Nu fyller hon 9.... Skit... Det är nästan alltid kul med kalas, iaf när man slipper ha själv =)
Mattias och jag fick en sååå fin tavla av hans syster.. TACK Milena... Vet bara inte var vi ska sätta den, men jag kom just på ett ställe... Hemligt... (kommer bild på den). Jag har typ gjort samma sak som vilken annan dag som helst.. Plockat unden tvätt och lite annat...

Imon vankas det jobb =( har ingen lust... Vill vara hemma!!! 7-15:30... ett långt pass.... men det går nog snabbt det med... Som alltid, iaf när man ha det trevligt på jobbet...  =)

Just nu sitter vi och kollar på en jakt film, gud så kul... Fast man behöver ju inte kolla =)

Min lilla tös är så duktig nu, vi har börjar med att bara säga god natt och sen gå och sätta oss i soffan, innan har hon protisterat men idag somnade hon nästan med än gång.. Gud vad hon är duktig... Man har ju ingen lust att sitta i sovrummer i flera timmar bara för att hon ska sonma.. Nu lägger man henne ner och går därifrån... Så duktig sååå min lilla tjej... Tuva är också duktig fast det har hon varit hela tiden... Är en stolt mamma till två små (stor) tjejer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyfiken på tavlan :) Va skönt att lill tjejen är så duktig att somna själv nu! Är ju guld värt! Min lill tös är oxå jätte duktig, sover oftast 9-10 tim om nätterna, några ggr ha hon dragit till med 11-12 tim! =)

2009-08-26 @ 21:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0