Ute och åt

Igår ringde jag från jobbet och frågade Mattias vad vi skulle äta till kvällen men han visste inte det. Men den ringde han upp och undrar om vi inte skulle åka till Kalmar och äta på en resturang.. Varför inte!!! Vi gjorde det som sagt UTAN barn.. Hur underbart som helst. Min morbror och hans sambo var med. Vi åkte vid 19 och var hemma 00:40.. Vi hade det väldigt trevligt.. Det få vi göra om fler gånger...

Ska börja mitt nya liv nu.. Men när säger man inte det??? Jag säger det ofta.. Just nu känner jag mig inte snygg, utan bara uppblåst och allmänt tjock... Så idag har jag börjat IGEN... Men sist klarade jag mig... Då kände jag mig snygg med efter 2-3 veckor... Ska börja nu igen.. Det är ju bara jag själv som få ta tag i det, ingen gör ju det åt mit =(...

Ikväll ska jag jobba.. Ledig imon och jobbar måndag, tisdag och torsdag sen har jag semester i 17 dagar.. Det ska bli sååå underbart skönt... Man behöver det...

Nä om man ska ta och göra nått??? Nä... ska börja jobba om 4 timmar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0