Redan

Tisdag.. Det har hänt lite här hemma. Badrummet under trappan är nästan klart.. Bara lite målning kvar och lite smått kvar. Men man kan gå på toa och tvättar sig!!!! Helt underbart... ÄNTLIGEN!!!!

Igår var jag och en jobbar kompis ute och gick... Sen åkte jag och mattias in till stan och köpte nästan allt till toan, Tuva var hos farmor så länge, lillan var med oss. När vi väl kom hem passade inte vissa grejor, så det var bara till att åka in idag me =) Det har regnar idag.. Men mellan regnskurarna så tog jag på mig skorna och gick en runda... Det var hur skönt som helst, men alltid lika svårt att ta på sig skorna och gå..

Vill att dagarna ska gå lite fortare... Det planeras för fullt här hemma, fest den 22 augusti... =)

Nä nu ska jag njuta av tystnaden innan jag lägger mig....


Kommentarer
Postat av: Helena

Nä jag vet att jag sa det, men nu har jag blivit TOKSUGEN!! Jasså säger han att den är bra..det låter bra det=)

Kram

2009-08-12 @ 20:15:00
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0