Planerar

Vi planerar för 31 års kalas.. Mina två älsklingar fyller år. Tindra 1 år och Mattias 30... Kan inte fatta att det äe 1 år sen hon föddes... Min lilla tös... Hon kan gå nu =) Herregud!!!!!
Jag älskar att planera och greja.. Vill att det ska vara den 22 augusti NUUUUU inte om 2½ vecka...
Jag har bara en kväll och en dag att jobba sen har jag semester... Det ska bli sååå skönt... Då ska jag lägga all min energi på planering och vara duktig på att gå en runda varje dag.. Jag är sååå dålig på det.. Har bara inte blivit av att ta på sig skorna och gå en runda... Mycket mysigare att vara hemma och läsa en bok.. Är väldigt bekväm av mig =) men jag vet ju att det är så skönt när man har varit och gått en runda.. Men det är så svårt att ta på sig skorna och gå.. Men NU ska jag bara göra d... Kanske kommer in i en rutin och då är de nästan ett måste att ta sig en runda varje dag.. Tar ju inte mer än 1 timme...

Nähä snart somnar jag framför datan =) God natt på er!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Får ju lov att kommentera nu ju när jag själv efterlyser kommentarer=). Blir det stort kalas eller? Min "gubbe" fyller 30 nästa år...så jag hinner planera läääänge jag=). Promenad är alltid skönt. Har varit lite slapp själv men det får man vara när man är höggravid, hehe.

2009-08-03 @ 22:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0