Lördag

och ett skit väder... Vart har sommaren tagit vägen??? Idag har vi varit duktiga, slängt 3 fulla släp på tippen... =) Jag har varit duktig också, varit ute och gått varje morgon, 4,3 km... Fy vad duktig du är Petra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vill ju gärna att solen ska titta fram, vill vara lite brun tills festen!!! Annars får jag väl ta till med fusksolning.. Men vill ju inte gå till jobbet när man är ledig =) men kommer solen inte snart så får jag väl göra d... behöver ju nte visa mig, kan försöka smyga in =9

Imon börjar jakten, så jag kommer att få se mindre av min sambo... men men jag klarar mig nog.. Snart ska jag få se min kompis bebis... Jag längtar såååååååå tills dess... Ska gosa sönder henne =)
Nästa vecka har vi ett fullspeckat schema!!! Allt ska vara klart tills festen och den är på lördag (22 aug)!!!

Har två trötta barn här hemma nu, men alldeles förtidigt att lägga dom.. Ska bada först och sen äta lite gröt så dom somnar fort =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller med..du är jätteduktig, jag är stolt över dig!!

Kram

2009-08-15 @ 21:01:19
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0