Lite uppdatering

Ja det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev. Full rulle här hemma.

Imåndags var vi på skälby med ett par kompisar och hade det trevligt. Vädret var sådär men ett bra väder när man ska vara ute, det var inte för kallt eller för varmt.. Utan helt perfekt... Vi slängde en massa skräp på återvinningen också.. Alltid lika skönt att få bort en massa skräp.

I tisdags handlade vi till festen på City Gross. Det blev rätt mycket med mat =) vi blir ju en del människor som kommer, det ska inte snålas med mat. Ingen ska behöva gå och vara hungrig.

Igår var vi på systemet och handlade... Herregud vad det kommer att drickas på lördag =) Jag solade lite med, men har ingen ro i kroppen för att ligga stilla... Vet inte vad det är med mig... På kvällen åkte vi till min morbror och hade det trevligt... Alltid lika trevligt att hälsa på sin släkt, ibland!!!!!

Idag har Mattias klippt gräsmattan och jag har plockat lite. Ikväll ska jag träffa mina trevliga arbetskamrater och ha det trevligt.... Jag längtar så... Bara 3 timmar och 30 min kvar innan vi ska träffas.... Har förberett lite till festen... Kan inte fatta att det är bara 2 dagar kvar tills lördag, fast jag tycker att det har gått sakta, men ändå fort... Hoppas bara att vädret håller i sig, vill ju inte ha regn... Mindre kul.. När alla ska springa in och kissa med skitiga skor... Inte kul!!!! Men det löser sig nog det också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0