Lite uppdatering från helgen...

I fredags var jag och hälsade på en kompis, hon hade fått en bebis... 2 veckor var hon när jag var där... Så söt och liten...
Sen åkte jag och klippte mig, hämtade klänningen och handlade det sista... Tältet hade kommit när jag kom hem från stan, när tältet var klart så började vi sätta ut borden och dona lite.

Igår vaknade vi tidigt och började duka och plocka fram alla grejer som skulle fram. Skära sallad och fixa det sista. Vid 2 tiden jag jag så ont i magen att jag höll på att dö... Det  kändes typ som förvärkar... Låg så i 2 timmar... Jag ville inte åka in till sjukhuset, tog först 1 panodil men den kom upp tog en till sen och då bara gick det över. Var orkeslös och kallsvettades... Trodde inte att jag skulle klara av kvällen... Men det gjorde jag.. Vid 18:30, kom vi gåendes på vår väg till huset, min morbror först, han spelade saxofon sen kom min famlij  och efter oss kom prästen... Vi vigde oss vid Tuvas äppelträd, (planterade det på hennes 1 års dag.) Barnen skötte sig jätte bra. Tindra blev lite trött på slutet så hon plockade sönder sin fina blomma... Men det gjorde inget.. Söta unge... Det var en riktig lyckad fest.. Ingen visste om att vi skulle gifta oss, några visste det... Med det gjorde ingen dom kunde vara tysta... =)

Tack alla ni för en underbar kväll.....

Idag har vi plockat lite i tältet, dom ska hämta det imon så vi har lite tid att plocka undan... Sen vid 4 tiden i eftermiddag ska vi till svärföräldrarna och äta mat, är rätt skönt att slippa tänka på mat idag... Annars har vi inget som står på planeringen.....


Säger bara det en riktig toppen helg.....Kommer aldrig att glömma denna helgen...


Kommentarer
Postat av: Helena

Hördu fru Bjerlin jag vill se bilder!!=)

2009-08-23 @ 19:06:59
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer.. är inte så haj på kamran men imon jobbar jag så det kommer sen lr så kan du väl vänta tills tisdag när ni kommer hit... =)

2009-08-23 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0