Helgen

lider mot sitt slut... Herregud vad helgerna går fort...

I fredags åkte vi upp till Kisa och hämtade vår lilla valp... Vi stannade kvar tills igår, dom är så trevliga, vi har alltid trevligt där... Jag och frun i huset var ute i gick i lördags, 7-8km... Gud vad jag var trött i benen... Barnen var hos min morbror och hans tjej, hade gått hur bra som helst... Dom hade varit på djurparken och haft det mysigt... Vår lilla valp heter Alfons och hur gullig som helst... Fast han börjar känna sig hemma här nu!

Idag har varit duktig!!!! Börjat och träna, vattengympa men en jobbarkompis... Alltid lika trevligt!!!! Nu ska vi bli duktiga och gå varje söndag...

Nu ska jag bara sätta mig i soffan och ta det lugnt, barnen ligger i sina sängen och sover.... =) ska bara njuta av tystnaden...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vatten gympa, de lät skönt =)

Hoppas ni har det bra med eran nya familjemedlem Alfons!

2009-08-31 @ 08:52:13
URL: http://lyckoosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0