Första dan

på jobbet efter semestern... Hade verkligen ingen lust att jobba idag men vad dagen gick snabbt... Började vid 7 och slutade 14... En bra tid... =) Det kändes lite konstigt att ända sin signeratur på jobbet... Kommer att ta tid innan jag fattar vad jag ska skriva =) Dom kallade mig FRU Bjerlin idag... Kan fortfarande inte fatta att jag har bytt efternamn... Men gud så underbart...

Efter jobbet fick vi besök, av Ulliz, Selma och Annie.. Mycket trevligt sällskap... Vi åt tårtan som blev kvar sen i lördags.. Men idag ska den slängas... När min älskade man kommer hem så ska vi kolla på en film, "Män som hatar kvinnor". Så den på bio, en bra film....

Nu har mina barn somnat, sitter här och väntar på att han ska komma hem... Vill ju se filmen!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för ett jätte trevligt besök och god bröllops tårta =) Vi lär träffas fler ggr. Kul att umgås med folk som oxå har barn =)

2009-08-25 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0