Ensam

Varken barnen eller gubben är hemma. Dom åkte till nybro igår innan jag åkte till jobbet. Så jag har sovit helt själv och tyst har det varit men ack så skönt =)

Det var en tant på jobbet som skrämde mig, hon sa att det satt nån inne på hennes rum, men jag såg ingen och så sa hon att den satt med händerna framme och så såg hon bara ett huvud. Innan hon ringde så såg jag en person som gick ute vid fasaden på jobbet. Trodde att det var hon som hade tittat in i hennes rum men det var det inte. Så jag stängde snabbt fönstret och nästan sprnga ut.. =) så mörkrädd jag är. Fast det ena spöket tar inte det andra =)

Tycker inte om att det blir mörkt fort nu om kvällarna.. Redan vi halv 10 var det nästan kolsvart... Vart har sommaren tagit vägen??!!! Har vi haft nån sommer överhuvudtaget??? NÄ. Men alla säger att det ska bli en fin augusti och det hoppas jag verkligen på...

Har bara imon med att jobba sen har jag semester.. Jag bara längtar!!!!!!!! Ska inte göra nått då.. Eller jo jag hoppas att ajg hinner träffa en kompis innan hon ska ha bebis.. Fast jag tycker att den kan ploppa ut nu så jag få gosa med den.. Fast ajg lovar att komma själv så vi få lite lugn och ro!!!! Kan inte ta med mina två hulingabarn.. Man få inte sitta en sekund utan att dom är på ALLT.. Speciellt nu när Tindra kan gå... Har hjärat i halsgropen varje gång man ska åka till nån.. Men det går oftast bra...

Nä nu ska jag fortsätta läsa min spännande bok, hypnotisören...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0