Besök

Idag kom min kära kompis på besök med sina barn. Kan inte fatta att tre tjejer och en kille kan leka så bra utan att nån gnäller!!!!!  Det fick bli pannkakor till middag idag, det gick hem hos alla barnen...

Har tvättat två maskiner idag, det är bra när det blåser, torkar fort...

Allihop åkte till köpstan, dom skulle kolla på skor till sonen i familjen, hittade ett par för 10 kr... Tyckte jag var ett bra fynd. Jag hittade ett par till Tuva med men hon kan inte ha dom än... Men dom kostade 10 kr åxå... Jag bytte ett par byxor och en tröja Tindra fick i lördags, köpte lite annat med... Jag bara älskar att shoppa.. Fast det blir bara till barnen...

Innan jag åkte hem lämnade jag Tuva hos farmor och farfar, dom skulle sova i tält inatt... Få se hur det går... Men jag tror att det kommer att gå bra... Hon var i eld och lågor...

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för idag vännen, det var trevligt!! Till & med Eddie sa på hemvägen att det hade varit kul=)

Pannkakorna gick hem hos mig med;)

Nästa gång får ni komma till oss..& det snart!!

Kram

2009-08-25 @ 20:10:55
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0