Vädret

var/är helt underbart idag. Satt ute i solen en stund och solade, men något lugn fick man inte =) "Mamma, kom och hjälp  mig", "mamma kom nu". Detta tjat, varför har dom så svårt att göra nått själv??!!!
Jag har dammat nedre våningen idag. Tog över våningen igår. Var och klippte mig i tisdags,blev bra faktiskt. Kort och skönt nu till sommaren. Ska ta Tuvas hår snart med. Jag tycker att jag är duktig, går min runda 3 dagar i veckan+ att jag gör sit-ups. Ska försöka gå imon med fast en kortare runda. Ska jobba  i heglen lördag och söndag.

Nähä plikten kallar..

Kommentarer
Postat av: Josefin

Bra där:) Härligt att ut o gå nu när sommaren är på intåg! Idag har det varit sommar i skövde. Passade på att ligga o sola i en park, passade mig bra eftersom jag var rätt bakis. Men resultatet blev sådär så nu är jag röd som en kräfta, trots att jag använde skalmans solskydd;) trevlig helg!

2009-04-24 @ 18:20:00
Postat av: Petra

hahahhahhahahahhahahahahahahaha.. Du är rolig du. Funkade inte skalmans solskyddsfaktor??? Bytt till bamse..

2009-04-25 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0