Underbart

igår var det ett underbart väder, men idag då??? Grått, grått och grått. Vart har solen tagit vägen??!!! Hoppas att det ändra sig snart så man kan fortsätta att sitta i solen och gutta sig. Satt igår från kl 10 till 13:30. Helt sjuk skönt. Tindra sov och Tuva lekte ute. Är det nån som vet vart man kan få tag på mp3-böcker billigt??? Laddar man mer från piratebay så kan man ju bli polisanäld. Och på aldibris och bokus kostar dom ju över 100kr och det tycker jag är alldeles för dyrt. Vill inte ge mer än 50 kr eller nått. Just nu lyssnar jag på nattfåk och det är så spännande, ska snart byta blöja på Tindra och lägga henne sen ska jag lyssna.

Tuva är bjuden på kalas få se om hon orkar gå, hon verkar vara sådär pigg. Hon var ju ute hela dagen igår uten jacka. Hon hostar och ha sig. Få se längre fram hur vi gör.

Imon skulle det vara fint väder, få sätta mig i solen då ist. Jag tänkte tvätta idag men d sket sig, tur att jag gjorde d igår =) Få ta d imon. Nähä d börjar lukta här så d e nog dags för blöjbyte. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0