Tråkiga besked

Tindra och jag hoppar babysimmet. Ekonomin tillåter inte det =( Men Mattias sa att vi skulle åka några lördagar framöver och bada med barnen. Det får vi väl förverkliga =)

Vi har suttit och planerat semester redan. Man måste vara ute i tid så man få semester. Jag ska bara vara ledig i 11 dagar men jag har det så bra så jag gör mitt schema själv. Det är skit bra. Kan bestämma HELT själv hur jag vill jobba och hur mycket, bara jag gör mina timmar. Mattias ska vara ledig 9 veckor i sommar. Jag ska försöka inte jobba så mycket då, så att man kan planera lite iaf. Det dumma med att göra eget schema är ju att det tar lång tid innan man får det och så. Men annars är det hur bra som helst. Jag gillar det skarpt.

Har just badat mina barn, eller lillan är uppe ur badet. Hon förstår inte att man ska SITTA i badkaret utan hon ska stå och vi har ingen matta som man kan lägga i, det är hur halt som helst. Så hon åkte upp efter bara en stund. Tuva badar fortfarande, så det är bara jag kvar som ska göras fin!!! Vill ju lukta lite gott iaf. =)


Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!!!!

Kram

2009-04-02 @ 10:25:24
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0