Påskdagen

Idag vet jag inte vad som händer men inget tror jag. Jag och barnen var hos mamma och hennes man och åt mat igår. Gott va d. Jag tycker plockmat är godare än husmanskost IBLAND. Just nu är vi hemma själva, Mattias är påväg hem från Kisa. Jag bakade muffins igår men dom var inte goda alls. Så det receptet slänger jag sen. Eller dom var goda men det skulle vara nått muscovadoråsocker och det måste man nog få slätt i smeten. Få man en sån klupt så kräktes man nästan. URSCH!!!!!!! Annars så var dom goda. =) Dom andra muffinsarna jag gjorde var godare. Så dom ska jag göra fler gånger. =) Har fått lite dille på att baka. Få ta vara på d. Hahahaha. Vet ju inte när man få nybakat nästa gång....

Vilket dystert väder idag. Dom sa ju att det skulle bli en fin påsk. Men d vet jag inte om jag kan hålla me.
Idag/ikväll ska jag ut och gå. Måste fixa till kroppen nu, min lille bror ta studenten i sommar vill ju se lite snyggare ut. Och nästa helg jobbar jag, blä blä. Tiden går alldeles för fort. Har ingen lust men men jag kommer nog in i d. Men jag måste nog ha mig en liten uppdatering. Så då ska jag cykla till jobbet, gör situps varje dag och ta en promenad varje dag me. Herregud hur ska detta gå??!!! Bra hoppas jag, det är ju bara att ge sig f*n på d. Jag klarade ju d för 2 år sen varför skulle jag inte klara av d nu??!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0