Påskafton

Idag händer det inte så mycket, jag har plockat undan i huset och lagt in en maskin tvätt som jag snart ska hänga upp. Fint väder idag med, men det blåser kallt. jag har ont i munnen, en visdomstan håller på att komma upp. Ajajajaj.
Tuva är hos mormor  (mamma), Tindra sover, hundarna är ute och jag sitter inne. Min kära sambo åkte idag på grisjakt, klockan ringde 03:50 och har ännu inte kommit hem, eller jo nu kom han hem. Och sen ska han iväg igen. Jätte rolig påskafton!!!!

Igår satte vi upp taket i köket, det är nästan klart. Bara lite små bitar som fattas. Det är ett sånt tak som man har i skolorna och på lite andra ställen. När man går in i köket låter det konstigt. Taket är ljudisolerat. Men fint blev d.

Ska gå och kolla om tvätten är klar. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0