Påsk

redan. Tiden bara springer iväg. Jag har varit duktig att göra situps varje dag men jag glömde d igår så men idag ska jag göra d idag. I påskhelgen är det lugnt. VI ska bara vara hemma och ta d lugnt. Mattias åker på jakt imon och kommer hem på påskdagen. Han började sätta vårt kökstak igår, det händer lite grejer här. Listerna på golvet satte han häromkvällen. Så snart har jag (vi) ett komplett kök. ÄNTLIGEN!!!!

Idag är d fint väder, vi ska gå på påskorientering med Tuvas dagis. eller tre stycker mammor från Tuvas dagis har annordnat detta, hoppas det bli kul. Fint väder blir d iaf. Ska tvätta och sen hänga ut.

Igår var det två påskkärringar här, eller Tindra ville klä ut sig men inte Tuva. Ville inte ha prickar på sig. Kommer kort. Man kan ju inte tvinga barn och hon hade bestämt sig. En Ensvis unge har vi här hemma. Undra från vem hon har fått d???!!!!



Visst är hon söt??!!!!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hon är jättesöt som påskkärring=)

2009-04-10 @ 22:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0