Måndag

Det är fint väder idag men kallt. Inte lika skönt som i lördags. Har tvättat en maskin och nu hänger den ute, hoppas bara en blir torr. Har bäddat rent i sängen. Jag har varit duktig också, rensat lite bland mina kläder, måste rensa mera. Men just nu har jag ingen lust.

Jag vill ha en ny mobil, men jag få nöja mig med den jag har. Är lite sugen på en ipod. (Helena vill du köpa min? Fast den är bunden till telenor)
Tror att jag håller på att bli sjuk, känner mig lite konstig. Tuva är inte riktigt bra, just nu sover hon. Hon klagade på att hon har ont i örat och sen efter alvedonen har verkat så somnade hon. Tuva har varit hemma sen i onsdags, för hosta och feber. Hoppas bara hon blir bättre snart så hon kan gå till dagis imon. Hon är helt hopplös hemma. Lyssnar inte, är uppkäftig och allmänt hopplös.=) Barn säger jag bara....







Kommentarer
Postat av: Helena

Ha ha, det var inte länge du hade den telefonen, är den inte bra??

Jag skulle vilja köpa den, men inte bunden till telenor (lås upp den till mig;))

Hoppas du inte blir sjuk nu!!

Kram

2009-04-06 @ 16:03:16
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fick den i dec... Ska kolla hur mycket det kostar att låsa upp den =) Jodå den är bra men jag vill ha en som man kan ha msn i. =)

2009-04-07 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0