Letar

Vi har varit och handlat idag. Nu kan jag göra 30 sit-ups innan jag blir trött, innan kunde jag göra 10st. Jag är nöjd. Har hållt på nästan i 3 veckor med att göra sit-ups. Känner mig riktigt nöjd, men jag har fortfarande inte kommit ut och gått. Men ikväll ska jag banne mig komma ut. Känner mig som en flodhäst =)
Annars så har vi inte gjort så mycket idag. Jag kollar om en ny kamera till oss, vi är ute efter en bra och billig systemkamera. Och jag har hittat några, men man fattar ju anda. Jag vill ha en som det blir bra bilder med och billig =) Vet ju inte hur många pixlar man ska ha heller, för att det ska bli bra bilder?? Vi ska ta på barnen och hans jakt. Nån som har förslag????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0