Helgen är över

redan... Denna helgen har gått fort, jobbat både lördag och söndag. Jag tycker att det är helt okej att ha börjat jobba, men det är inte roligt att gå hemifrån på helgen. Jag få nog snällt ta och vänja mig om jag har ett jobb inom vården =)

Igår var vi på netonnet och köpte oss en systemkamera. Det blev en Nikon D60. Har inte kollat på bilderna än men dom blir hur bra som helst. Så den kommer att användas flitigt. Det är nog det bästa köpet vi har gjort på länge. Vi ska bara köpa oss ett objektiv som förstora 200ggr som han kan ha i jakten sen är den komplett. =) Kommer bilder sen som vi har tagis...

Imon ska vi på utvecklingssamtal om Tuva på dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0