Gjort stan

Idag var jag i stan med en kompis. Jag köpte lite kläder till barnen. Jag älskar det!!! Det finns ju hur mycket som helst, skulle vilja vinna en massa pengar och bara handla lite kläder till dom och mig!!!
Jag köpte till Tindra: en klänning+ leggings och en body med katten jansson på. Till Tuva: ett par byxor (harlem) såg jag när jag kom hem och en tröja. Men hon tyckte det var fint iaf coh det var ju tur d för hon ska ju använda d. =) Och till mig ett par byxor som jag kanske ska ha i jobbet, få se dom var så sköna.

Jag tycker att det är lite särbehandling. Jag får inte köpa kläder till jobbet, då få jag betala det själv, det gör jag inte. Men alla andra får d som jobbar. Svaret blir att jag är inte fast. Nähä men jag ska ju jobba för f*n där och jag vill ju självklart ha jobbarkläder. Men det är väl bara att gilla läget. Skulle behöva nya tröjor och ett par byxor. Jag få väl köpa mig ett par byxor på hm och sen ge henne kvittot!!!! Tror ni hon betalar?? NÄ...

Vilket underbart väder d var idag, fast solen kunde ha varit mer klarare =) hade ju gärnat velat sola. Få ta d en annan dag. Ska ju bli fint väder nu veckan ut och jag jobbar min sista helg, har jobbat tre helger på raken. Men det är MIN jobbar helg nu sen är jag ledig nästa vecka och sen jobbar jag varannan dag.

Nähä nu måste jag ta mina barn inna dom river hela övervåningen

Kommentarer
Postat av: Helena

I Bemanningen får man inte heller kläder eller pengar till det..dåligt vi kan ju få jobba lika mycket som en fast anställd...

2009-04-30 @ 19:30:05
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja jag tycker det är skit dåligt!!!!!! Man borde få en slant för att kunna köpa lite kläder, man tar ju med sig "skiten" hem o familjen blir sjuka... Vi kanske jobbar MER än en fast anställd

2009-05-03 @ 08:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0