Duktig

igår gjorde jag 40 situps och 40 ryggsitups. Känner mig väldigt duktig. Idag gick jag för första gången på 1 vecka. Det kändes jätte bra. Efter rundan tog jag mig en banan och drack ½ liter vatten. Nu ska jag banne mig vara duktig, gå en runda varje kväll och dricka 2 liter (försöka iaf) och göra mina situps, man kanske blir lite smalare till sommar. Ska försöka göra situps varje dag och inte äta nått onyttigt, bara 1 dag i veckan.

Jag lyssnar ju som sagt på Nattfåken, en spännande bok. Har bara 2 cd kvar. Satt ute det var skönt men det blåser, som vanligt! Ska försöka sätta mig en stund igen sen innan Tuva ska hämtas på dagis. När vi gick till dagis så såg jag en påkörd katt i vägkanten, stackars katt!!!! Tuva hann inte se den. Tur!

Min kära sambo ska vara borta i påsk =(, han ska jaga gris. JIPPI så kul!!! Men han åker inte förrän på påskaftons eftermiddag. Så lite tid få vi ihop. Det är så när man är ihop med en jägare.

Igår började han sätta lister i köket och han ska fortsätta idag. Gud vad min sambo är duktig. Han sa att han kände sig stressad av att veta att han har att göra, =) Ett badrum och köket. Vi ska rensa i källaren och garaget. Så vi har att göra nu en massa kvällar och helger framför oss. Gud vad KUL!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0