Då var det över

min födelsedag. Jag bjöd på kycklingpaj, sallad, muffins och cholkadbrownies. Och allt var uppskattat. Vi var 12 st här hemma. Jag fick kläder, pengar, mp3, presentkort och jackor. Så jag är jätte nöjd. Anväde min röda jacka idag (lite vinter aktig) J*vligt skön, den är vindtät med, ännu bättre. Det blåser ju konstant här.

Idag har jag hängt ut tvätt, den är snart torr. Vilket underbart väder vi har fått och det ska ju hålla på så här hela helgen också. GUTT!!!!!!!!!! Vi passar mammas vällp, lr valp är han ju inte längre. Han växer så det knackar men det är pass det också. Just nu sitter han i buren och gnäller lite, vill inte sova. Det går jätte bra med våra hundar och han. Arty leker med Esse, Findus är inte så förtjust i valpar men det går bra det med. Findus har fått nått i ögat, det rinner hela tiden och är rött. Få spola lite sen när Mattias kommer hem. Just nu laddar jag ner ljudböcker som jag kan ha i min nya mp3, så slipper det vara så tråkigt att gå själv. Tänkte ta en liten runda ikväll. Jag provade mina jackor igår, måste göra nått åt min mage, det ser ut som jag är gravid. Men tyvärr är jag ju inte det. Så den ska bort!!!! Ska försöka gå varje kväll när Mattias har kommit hem, det är ju ljust länge nu. Och försöka göra situps varje dag med, men det kommer att gå sådär. Glömmer ju alltid bort d. =) Konstigt!!!!

Kommentarer
Postat av: Glasstanten

Låter som ett trevligt kalas! Kul att du fick sådant du ville ha:) Om du vill så kan jag skicka ett sms varje dag till dig o påminna dig om situpsen så att du inte glömmer:P Vad gör man inte för sina bonussyskon, mohaha:)

2009-04-03 @ 19:56:51
Postat av: Anonym

Skit kul du!!!!!!!!! Jag tackar o tar emot.. Nä vad gör man inte för sina bonussyskon... =)

2009-04-04 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0