Blir tokig!!!!!

Tindra var hur duktig som helst och sov i sin säng hela helgen, men nu har hon börjat krångla, hinner inte lägga ner henne förrän hon vaknar och skricker... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Vill ju att hon ska vara lika dukigt som innan, men hon bara vägra sova i sin säng. Vad gör man???????

Idag ska jag städa hela dagen!!!! JIPPI så kul!!!!!!! Jag städade över våningen igår så nu har jag bara lite i hallen kvar och Tuvas rum, sen är jag klar med damningen, men det är dammsugning och torkning av golv kvar. Hoppas bara att det är lika rent och fint som det kommer att bli när jag är klar tills imon. Hinner inte dammsuga och torka golvet imon. Det kommer att bli lite körit, ska till banken när dom öppnar och sen vidare till köpstan och kolla på ett par jeans och sen vidare in till kalmar på babysim och sen hem, hämta Tuva börja fixa maten. Ta upp kakorna som ska vara till kvällen. Man vill ju inte äta djupfrysta kakor. Och sen invänta gästerna!!!!

Det är fint väder ute!!!!!!!! Hoppas det fortsätter så kanske man hinner gå ut en sväng idag.
Städningen kallar, annars blir jag ALDRIG klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0