Blåsigt

det är nästan storm här hemma. Varför måste det alltid blåsa??!!!
Jag har baka idag, fast dom var sådär goda. Har fått lite dille på att baka muffins. Just nu lyssnar på jag Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden".

Det fick bra i måndags hos svärförldrarna. Vi hade d trevligt. Jag var och handlade innan jag åkte dit. Det var knappt något folk i affären. Fyllde vagnen med mat. Jätte billigt är det att handla. =(

Igår var vi på "mamma" fika hos en kompis. Min gåkompis åkter till Finland och är borta i 2 veckor. Men jag ska försöka ta mig i kragen och gå våran runda. Jag gör mina situps varje dag. Har bara glömt bort 2 dagar men annars har jag gjort dom. Känner mig jätte duktig.
Köket är snart klart!!!! Han höll på att fixa till köket igår, taket är klart och han ska nog hålla på idag med. Det går framåt när man gör nått älsklingen !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0