Annandag påsk.

Så nu är snart påsken äntligen över, fast det har varit skönt att få ha min kära sambo hemma. Idag ska vi till svärföräldrarna och äta smårgåstårta. MUMS!!!!
Efter d så ska vi handla, hinner inte handla i veckan, har massor att göra hihih...
Det verkar bli fint väder idag. Hoppas bara det blir lite finare på himlen, blå vill jag ha den =)
Tindra har inte såvit så mycket idag, bara 1 timme, så hon kommer bli så rolig att ha o göra med. O det kommer folk till svärföräldrarna. Gnäll och gnäll kommer d att bli och jag älskar GNÄLL!!!!! Hoppas barnen sköter sig =)
Hon somnar väl lagon i bilen när vi är framme. Man kan ju inte styra hur barn ska sova, men men sånt är livet.

Annars är det lugnt här hemma. Imon är det vardag igen!! Jag har lite ÅNGEST ska jobba i helgen. =( Allvaret börjar nu..... ÅHHHH vill gärna vara hemma MERA, men man få vara glad för d lilla. Extra cash kommer ju in så det blir nog bra. Det verkar som jag få styra upp d lite på jobbet. Sånt älskar jag, att styra och ställa. Lovit!!!!!! hihihihihi =p

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh smörgåstårta..mums!!!

2009-04-13 @ 17:07:12
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0