Idag har ...

Idag har vi varit ute och gått sen var vi hos en i Tindras föräldragrupp och skvallrade lite..

Det har varit ett härligt väder idag... Jag fattar inte vart tiden tar vägen, Tindra är redan 2,5 månad... Jag kan erkänna att jag bli lite avis på folk som är gravida, d e rätt mysigt och vara gravid.. Jag vill ha ett barn till men d vill inte min sambo... Men jag ska nog få honom till d, fast vi kan ju vänta 3-4 år till...

Igår hade jag ett samtal med min BÄSTA kompis... Jag saknar våra samtal, Anna... Vi få ta nån dag BARA du och jag och snacka av oss, vi behöver nog d =) UTAN barn... Eller så kan vi ta en LÅNG promenad med Tindra så kan hon sova medans vi gå....


Kommentarer
Postat av: Helena

Kul att du skaffat blogg du med, Petra, nu kan jag följa din vardag med!! Kram =)

2008-10-24 @ 14:53:15
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0