Måndag

Idag har Tuva, Tindra och jag varit på lekplatsen... Tuva går bara 15 timmar på dagis, så man måste aktivera henne när hon är hemma... Idag fick d bli lekplatsen...

Sen igår såg jag att den lilla Tindra som bara är 2,5 månad har fått vattkoppar, jag tror d iaf... Tuva hade d för 16 dagar sen och så nu hr hon me fått d... D e ju bra så slipper hon d sen men hon är ju lite för liten... Men men man kan inte göra nått åt d... Jag som ska göra massor denna vecka, jag få nog avboka d... =( Hon har inte så många, ungefär 10 st, hoppas bara inte d bli fler...

Nu sover Tindra och Tuva kollar på film... Jag ska snart börja me maten... Dagen har gått så fort när man är iväg och gör nått...

Kommentarer
Postat av: Helena

Stackrs lilla Tindra..men som du säger är det skönt att ha det avklarat. Lova hade vattkoppor när hon va 3 månader, oftast blir det lindrigare när de är så små =)

2008-10-27 @ 16:10:32
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0