Helgen...

Då har helgen redan gått... Helgerna går så himla fort, men man går ju hemma hela dagarna så d e ju helg varje dag!!!

I lördags så var vi på 40 års kalas i Timmernabben på en liten mysig resturang... Vilket fint väder d va igår, men man hann inte ta sig en runda me vagnen... =(

Idag har d inte hänt så mycket. Mattias var och jagade på förmiddagen och sen åte vi och kollade lite på Bauhuse, vad grejer dom hade där... Mycket fina gardiner, skulle behöva byta ut mina... Vi håller på att göra om vårt badrum under vår trappa, så där ska vi köpa badrumsmöbler...

Helena du som är så duktig me å fixa och dona kan du inte komma hit och säga hur vi ska göra med vårt vardagsrum.. Skulle behöva göra om där... SNÄLLA??!!!

Nu har Mattias fixat ståbrädan så man kan ta en runda när Tuva är hemma också, så slipper man sitta inne och glo... Så jag tänkte ta me mig barnen till en lekplats så Tuva få leka av sig, på tisdag blir d allvar för henne, då ska hon till dagis...

Jag har massor och göra i veckan.. Tuva hade nyss vattkoppar och jag hoppas verkligen att lillan inte få några, men så idag såg jag att hon hade fått några röda prickar på sig.. Men jag håller tummarna på att d inte är vattkoppar, men de är bra om hon ha de nu så slipper hon de sen.... Men inte i veckan =)....

Kommentarer
Postat av: Helena

Ha ha ja jag får försöka komma någon dag eller får du skicka foton så kanske jag kan komma med några idéer;)

Jag är lite avis på dig som är mammaledig..så skönt att va hemma med bebbe ju..man kke skulle skaffa en 4:a =)

2008-10-27 @ 09:24:53
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0