Det finns....

inget att titta på TV:N.... Har tänt en brasa nu så det ska bli lite varmt här hemma....
Det är snart bompa som tuva ska titta på sen ska hon i sängen, så vi få d lite lugnt här...
Fy vilket väder d är idag... Kallt, blåsigt och regnigt... Riktigt NOVEMBER väder, inte oktober... Brukar inte oktober vara fint, solen skiner??!!! Lr har jag helt fel?!!!!

Det skulle vara skönt å åka utomlands, men d få  man nog vänta me ett BRA tag...
Sola, bada och bara ta d lugnt.... ÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH så skönt...

Ikväll ville Mattias att jag skulle göra äppelpaj... Gud så gott... Man är ju inte sen å hänga på den idén... =) Det blev äppelpaj.. Vad sägs om detta??? Gott va???


Kommentarer
Postat av: Åstrand

Precis som i tisdags =)

Skulle inte jag heller göra. David frågade om jag inte kunde göra kolasås ikväll, vi får se... Hahaha

2008-10-30 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0