Åstrand...

Tack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag vet nog heller inte vad jag skulle göra utan dig... Vi har ju nått ihop... som David säger.... hahaha... han är lite avis minsan... =) Vi få ALDRIG och då menar jag ALDRIG tappa kontakten igen, för då dör jag nog...

Jag ska ju skaffa mig ett annat abonnemanga, ett som som vi hade innan jag bytte till detta... Då kan vi prata LÄNGE som vi gjorde innan... 
 
Jag förstår precis vad du menar med röstresurser barnen har... Har ju en 3,5 åring hemma och hon kan hon me... Ska snart hämta henne....
 
När jag hör en svan flyga, då tänkter jag på när vi var på bio i Kalmar, Wallander Innan frosten... Och när vi fick springa till bussen och vi skrattade HELA tiden... Det var tider d..

Men kommer du ihåg studenten 04?????? Hahahaha vi gick hem från stan.. Det tog 2 timmar i onyktert tillstånd... Hade tagit kortare tid i nyktert tillstånd.... När min cykel gick sänder????!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fy f*n vad d va roligt... Vi väckte nog hela oxhagen med vårat skratt..................... D va roligt d....


Kommentarer
Postat av: Åstrand

Vilket gulli-gull det har blivit...! =)

Hahaha

Så glad man blir när man tänker tillbaka....

2008-10-29 @ 18:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0