Ännu en ny dag...

Idag har jag varit lite duktig... Var ute och gick efter att jag lämnade Tuva på dagis, känner mig riktig duktig... Ska snart hämta henne på dagis och så ska vi gå hem me...

TIndra och jag skulle ha träffat föräldragruppen som vi har här i Mörby men henne som i skulle till idag hade inte fått sova nått inatt. Hennes 3 månaders bebis fick sin första spruta igår och hon hade inte sovit sen kl 01:00 så hon var inte så pigg idag... Så vi få ta o träffas en annan dag...

Det är rätt mysigt ute men det ser kallt ut... men som alla andra säger: det finns inget dåligt väder utan dåliga kläder... Det är sant åxå... Så nu ska jag klä på mig och hämta Tuva.. Undra om hon blir glad när jag kommer.. Igår hämtade gammelmormor henne och idag när vi gick till dagis sa hon: Vi få se vem som hämtar mig på dagis, mamma eller gammelmormor... Undra vem hon vill som ska hämta henne???!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0