Tisdag

Jag gjorde som jag sa igår, städade garderoben, det ser bättre ut iaf.. Jag fick lite ryck me och stäld ner två extra stolar som vi hade vid bordet, så nu finns det mer plats än innan...

I lördags sa jag till Mattias atthan kunde höja en lampa i köket.. Men sen kom jag på att den lampan kan vi ju sätta över köksbordet och det blev hur bra som helst... I helgen ska vi nog köpa sportlights till köket som vi kan sätta under skåpen så man ser nått när det blir mörkt... Ska kolla lite här och där och se vart vi hittar dom lite billigare nånstans...

Just nu tvättar jag en maskin tvätt och sen ska vi gå till gammelmormor, hon ville att vi kom dit och då ska vi baka lussekatter... MUMS... Nähä nu kallar städningen på mig....

Kommentarer
Postat av: Helena

Mums med lussekatter!! Vi ska baka våra på söndag=)

Kram

2008-11-25 @ 16:08:10
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0